|
hvordan logger jeg på netflix på mit pana tv? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NickyJ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2012 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2014 kl. 13:47 |
hej
nogen der kan forklare hvorfor der ikke findes en log-in knap når jeg trykker på netflix på mit pana tv? den vil ha jeg skal oprette et medlemskab jeg har i forvejen.. den går direkte til tilmeldings menuen.. ikke nogen log in knap osv.. det har virker før i tiden.. Nicky |
|
NJ
|
|
![]() |
|
Kratz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde samme problem på et tidspunkt, og var ved at blive sindsyg over det!
Til sidst fik jeg fat i Netflix online support, og en fik en kombination af piletaster som trickede log-in menuen. Jeg skal kigge efter den til dig.
|
|
Panasonic TX-P55VT60, Yamaha DSP-Z7, B&W XT-serien, Oppo BDP-83SE, Panasonic DMP-BDT220
|
|
![]() |
|
Kratz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her har du svaret: https://help.netflix.com/en/node/8550
Sekvensen er:
|
|
Panasonic TX-P55VT60, Yamaha DSP-Z7, B&W XT-serien, Oppo BDP-83SE, Panasonic DMP-BDT220
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |