recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvordan logger jeg på netflix på mit pana tv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvordan logger jeg på netflix på mit pana tv?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NickyJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-April-2012
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NickyJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hvordan logger jeg på netflix på mit pana tv?
    Sendt: 13-Juli-2014 kl. 13:47
hej

nogen der kan forklare hvorfor der ikke findes en log-in knap når jeg trykker på netflix på mit pana tv? den vil ha jeg skal oprette et medlemskab jeg har i forvejen.. den går direkte til tilmeldings menuen.. ikke nogen log in knap osv.. det har virker før i tiden.. 

Nicky
NJ
Til top
Kratz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-November-2008
Sted: Denmark
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kratz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2014 kl. 22:02
Jeg havde samme problem på et tidspunkt, og var ved at blive sindsyg over det!
Til sidst fik jeg fat i Netflix online support, og en fik en kombination af piletaster som trickede log-in menuen.
Jeg skal kigge efter den til dig.
Panasonic TX-P55VT60, Yamaha DSP-Z7, B&W XT-serien, Oppo BDP-83SE, Panasonic DMP-BDT220
Til top
Kratz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-November-2008
Sted: Denmark
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kratz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2014 kl. 22:07
Her har du svaret: https://help.netflix.com/en/node/8550
Sekvensen er: 
  • Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, Up, Up, Up, Up
Panasonic TX-P55VT60, Yamaha DSP-Z7, B&W XT-serien, Oppo BDP-83SE, Panasonic DMP-BDT220
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu