|
Sonos via 4g tethering i sommerhus |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kimj.dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2013 Sted: København, Danm Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juli-2014 kl. 18:59 |
Hejsa,
Jeg har sat en gammel linksys router med dd-wrt op som repeater og lader den gå på wifi som jeg tether fra min telefon. Jeg kan fint få internet forbindelse fra routeren via lan kabel til en pc, men det lader ikke til at virke med at få internet forbindelse med kabel til sonos. Er der noget i opsætningen jeg har overset eller skal ændre for at få sonos til at virke og fange internet på denne måde? Mvh kim |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nope: https://ask.sonos.com/sonos/topics/sonos_with_pc_tethered_internet_connection
Har selv installeret trådløs router, nas (med 6000 albums) og sonos i sommerhuset, men updates af sonos må jeg klare ved at tage sonos-enheden med hjem til frederiksberg! /kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |