recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos via 4g tethering i sommerhus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos via 4g tethering i sommerhus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kimj.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Februar-2013
Sted: København, Danm
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimj.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos via 4g tethering i sommerhus
    Sendt: 16-Juli-2014 kl. 18:59
Hejsa,
Jeg har sat en gammel linksys router med dd-wrt op som repeater og lader den gå på wifi som jeg tether fra min telefon. Jeg kan fint få internet forbindelse fra routeren via lan kabel til en pc, men det lader ikke til at virke med at få internet forbindelse med kabel til sonos. Er der noget i opsætningen jeg har overset eller skal ændre for at få sonos til at virke og fange internet på denne måde?
Mvh kim
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 00:54
Nope: https://ask.sonos.com/sonos/topics/sonos_with_pc_tethered_internet_connection

Har selv installeret trådløs router, nas (med 6000 albums) og sonos i sommerhuset, men updates af sonos må jeg klare ved at tage sonos-enheden med hjem til frederiksberg!

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu