|
Digitality /Maximum xo 506 DVB-C erfaringer |
Besvar |
Forfatter | |
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Juli-2014 kl. 11:04 |
hvad er jeres erfaringer med denne boks som jo har mulighed for at optage fra kodede kanaler
boksen svarer i menu struktur til en bluetinum dvb-c boks hvor xo 506 blot har ca slot Redigeret af jetdirect - 18-Juli-2014 kl. 11:05 |
|
dpny
Guld medlem Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min erfaring med digitality/maximum er at den ene model kan være super god og den næste kan være så elendig at man tror det er løgn, så hvis du ikke får andet svar end mit, så sørg i det mindste for at du kan returnere uden bøvl.
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
boksen røg retur til butikken ,leverandøren kan ikke gøre noget ved alle de fejl boksen har og fw laves der tilsyneladende ikke til den
alt i alt en boks der ikke kan anbefales ,ligeledes clint som har samme sw kan ikke anbefales
|
|
M.D.
Ny bruger Oprettet: 24-Oktober-2014 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også kig på samme boks.: http://www.av-connection.dk/?PGr=7029
Hvis den ikke er god, hvad skal man så købe.? /Martin |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
min kom fra samme sted som du overvejer
av havde kontakt med leverandøren og de kan ikke rette fejl i boksen boksen har samme sw som bluetinum og clint boksen laver flg fejl : periodisk springer den 1 kanal over når der bladres med pile tasterne mosaik på kanalerne selvom der bruges godkendte kabler fejlen kommer ikke på tv låser periodisk optager ikke altid undertekster selvom de er på kanalen prøv og kig på det tyske marked evt hos hm-sat.de ellers er der kun en lg eller samsung optager tilbage ,panasonic er i den høje ende
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |