|
V/S: Elac 5.(1) + Onkyo 876 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
camino ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2006 Status: Offline Point: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juli-2014 kl. 19:42 |
Hej Alle,
Efter jeg er flyttet i ny lejlighed er der ikke længere ordentligt plads til mit anlæg, og jeg overvejer derfor at sælge det. Jeg ved dog ikke hvad jeg med rimelighed kan få for det. Sættet består af: 4 x Elac BS 133 1 x Elac CC201.2 (center) 2 x vægbeslag (til BS 133) 1 x Onkyo 876 1 x Harboe Sound Sub 10 7m Nordost WyewWizard Dreamcaster Bi-Wire kabe (2x3m til froner 1x1m til center) Sætter fremstår i pæn stand og er fra 2008. Det befinder sig i København. Hvad er det værd? På forhånd tak ![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et sted i mellem 5 og 6K
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
camino ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2006 Status: Offline Point: 94 |
Tak for svaret. Tænkte nok at jeg ikke kunne få så meget for det. Jeg må lige overveje hvad jeg gør.
|
|
![]() |
|
Kingofdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
Har du stadig sættet til salg?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |