|
Bækgaard kommende stue/bio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2014 kl. 19:44 |
Hej Folkens
kæresten og jeg har købt et fint lille hus, det er igang med den helt store tur. Planen er at der skal være Stue/bio, så med tiden skal et lærred kører ned igennem loftet, projekteren skal via en automatisk lem også komme ned igennem loftet. Men det er på sigt, der skal dog alligevel klargøres med rør. Jeg har lavet en lille "tegning" over hvor jeg vil smide kablerne i vægen, jeg tager imod feedback med kyshånd. Som jeg ser det lige nu, skal jeg bruge: Antennekabel (evt. til både tv og zaptor) Datakabel 2* HDMI et til tv og et til projektor 4* højtalerkabel Forslag? ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Smid kablerne i tomrør i væggen!
Og bed nu elektrikeren om at bruge store tomrør - ikke det småt-pis de bruger som standard. På den måde er der altid plads til, at trække nye kabler i rørerne. Få alle tomrør trukket fra blinddåser i væggen, og op til loftet. Så kan du altid komme at hvilken som helst dåse/sted, til et andet via loftet. M.v.h. |
|
![]() |
|
crypternical ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 94 |
Et andet must have er EDB du skal få elektrikeren til at trække 2x pds bag dit tv og 2x pds drop ved din forstærker, jeg ved godt alt nu til dags kører trådløs men du vil nu alligevel få klart den hurdigste forbindelse ved fast kabel
mvh Crypten
|
|
![]() |
|
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
Alle kabler ryger i tomrør, vi påtænker at sætte disse op hvor højtalerne skal være, så det får en pæn finish, nogen der har erfaring med dem? |
|
|
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
Et pds-drop er netværkskabel (f.eks. cat 5E). Ex 4 stk pds drop ved tv = 4 netværkskabler ved tv.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |