|
Køb af 4K 55" LG UB830 eller 850 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
pr@dialogdata.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2014 Sted: Vejle Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2014 kl. 13:39 |
Hej Alle,
Er der nogen der kan fortælle mig om der er nogen væsentlig forskel på LG UB830 fra Elgiganten til 10.999 http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/55UB830V/lg-55-uhd-smart-tv-i-elegant-design-55ub830 LG UB850 fra Bilka til 11.699 https://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto-og-lyd/tv/lg-55-55ub850v/p/100139428?point=1&event=39%2cevent28%26amp%3btext%3dub850&pp= Håber at mit nye tv kan vise Netflix i K4 God weekend Palle |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tjeck evt. lige her hvilke modeller Netflix selv siger understøtter 4K: https://help.netflix.com/da/node/493
dine modeller står ikke på - der er dog en UB8500 mon det er den de har i Bilka? < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
|
|
.
|
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Ifølge HDTVTest, så har LG released en ny firmware (version 04.31.02) som har forbedret billedkvalitet på UB850 og samtidig muliggøre Netflix 4K streaming uden problemer nu.
|
|
![]() |
|
pr@dialogdata.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2014 Sted: Vejle Status: Offline Point: 3 |
Tak for svarene
Er der nogen der ved om ub830 er nyere end ub850 eller omvendt og dermed måske bedre/ mere opdateret teknologi. Prisen er næsten den samme og de ser ens ud. Men hvad skal man vælge? Palle |
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Der er lidt info om UB830 på Flatpanels.dk.
Jeg vil tage UB850 hvis jeg vil være sikker på at kunne streame Netflix 4K med den indbyggede App. Redigeret af zeryus - 15-August-2014 kl. 17:05 |
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Ub850 er en fantastisk skærm - webos softwaren er super god og smart tv føles smart :-)
- og hurtigt. |
|
![]() |
|
supermand71 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 41 |
Jeg var i Bilka idag for at købe UB850, men de har i løbet af natten sat prisen op til 13.999, og ville ikke sælge til de 11.699.. Skod butik! Men så køber jeg den da bare i fleggaard shop til billigere penge..
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Typisk ligger der tilskud fra producenterne i tilbuds perioden hvor deres produkt er eksponeret i avisen hvorfor det ofte koster dem penge at nedsætte til samme pris udenfor den periode.
|
|
![]() |
|
supermand71 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 41 |
Jeg kan nu se man kan få det fra en tysk forhandler kaldet Alternate (men med en hjemmeside på dansk) rimelig billigt. Er der nogle af jer der har erfaringer med dem? Synes ikke jeg kan finde noget om dem. Vil det give problemer med tuner eller menu'er?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
Nu er det jo så ikke før købet, at de fleste problemer opstår, men derimod er det servicen efter købet, der skiller fårene fra bukken.
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
Hej
Jeg nåde desværre ikke at købe en LG UB850 i Bilka. Elgigantens tilbud på LG UB830 viser sig desværre at bygge på gamle teknologi og ikke LGs ny operativ system WebOS. Hilsen Palle |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |