|
Køb af bio-lærred OG montering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henrik-d ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-September-2008 Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2014 kl. 23:06 |
Hej venner, jeg vil gerne ha monteret et motorlærred i loftet. Er der nogen som ved hvor jeg skal henvende mig? Jeg er ikke handy man så vil derfor gerne betale mig fra det. Altså både lærred og opsætning. Nogle gode bud? På forhånd tak. Vh Henrik. Brønshøj
|
|
![]() |
|
KAZZENS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg vil anbefale dig at tage kontakt til Christian fra csn teknik..
|
|
knowledge is meant to be shared... If no one shared it everyone would be stupid!
|
|
![]() |
|
henrik-d ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-September-2008 Status: Offline Point: 225 |
Mange tak
|
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
hvis ikke det skal være en prof kan jeg da godt give dig en hånd med det:) det er ikke noget som kræver det store at sætte op:)
|
|
![]() |
|
Tusind tak Jacob :-) Sikke mange gode mennesker der er her inde :-)
|
|
![]() |
|
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
Hej, jeg har hængt mit eget lærred op og ville da kunne gøre det igen, hvis det er. Jeg kan muligvis også levere til dig, hvis du var i humør til at købe det, som jeg har til salg. Det er et 92" Lissau California lærred. Skriv gerne en besked til mig, så kan du efterfølgende sende mig fotos af rummet, som det skal monteres i.
|
|
![]() |
|
Tak Chaospling
|
|
![]() |
|
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
Det var så lidt Henrik. Hvis du er interesseret, må du skrive snarest, da jeg kun ville kunne levere og montere i slutningen af måneden.
|
|
![]() |
|
CoBlockOut ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-August-2014 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 23 |
GØR DET SELV SELV! - Føj føj med det!
|
|
Peter - coBlockOut
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |