recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af bio-lærred OG montering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af bio-lærred OG montering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henrik-d Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-September-2008
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af bio-lærred OG montering
    Sendt: 17-August-2014 kl. 23:06
Hej venner, jeg vil gerne ha monteret et motorlærred i loftet. Er der nogen som ved hvor jeg skal henvende mig? Jeg er ikke handy man så vil derfor gerne betale mig fra det. Altså både lærred og opsætning. Nogle gode bud? På forhånd tak. Vh Henrik. Brønshøj
Til top
KAZZENS Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KAZZENS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 23:10
jeg vil anbefale dig at tage kontakt til Christian fra csn teknik..
knowledge is meant to be shared... If no one shared it everyone would be stupid!
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 23:13
Mange tak
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 23:33
hvis ikke det skal være en prof kan jeg da godt give dig en hånd med det:) det er ikke noget som kræver det store at sætte op:)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 23:38
Tusind tak Jacob :-) Sikke mange gode mennesker der er her inde :-)
Til top
Chaospling Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2007
Point: 553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chaospling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 01:00
Hej, jeg har hængt mit eget lærred op og ville da kunne gøre det igen, hvis det er. Jeg kan muligvis også levere til dig, hvis du var i humør til at købe det, som jeg har til salg. Det er et 92" Lissau California lærred. Skriv gerne en besked til mig, så kan du efterfølgende sende mig fotos af rummet, som det skal monteres i.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 13:29
Tak Chaospling
Til top
Chaospling Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2007
Point: 553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chaospling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 00:04
Det var så lidt Henrik. Hvis du er interesseret, må du skrive snarest, da jeg kun ville kunne levere og montere i slutningen af måneden.
Til top
CoBlockOut Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-August-2014
Sted: Fredensborg
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CoBlockOut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 10:08
GØR DET SELV SELV! - Føj føj med det!
Peter - coBlockOut
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu