recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er recordere.dk efterhånden næsten kun brugtbørs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er recordere.dk efterhånden næsten kun brugtbørs

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ojr5896 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er recordere.dk efterhånden næsten kun brugtbørs
    Sendt: 18-August-2014 kl. 15:15
Eller er det bare mig, men jeg synes efterhånden salgstråde fylder ret meget, når man f.eks. tager seneste indlæg...

Måske skulle man overveje et Køb/Salg/Bytte forum..

Hvad synes I?
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 15:23
Mener det var en af de ting som det blev nævnt at det nye design på recordere tager hånd om - altså udelukke køb/salg fra oversigten

Redigeret af kim.t - 18-August-2014 kl. 15:24
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Mener det var en af de ting som det blev nævnt at det nye design på recordere tager hånd om - altså udelukke køb/salg fra oversigten

Det er det også - altså Køb, Salg, Bytte-delen er adskilt fra de almindelige debatter - MEN... Nu er Forum Nyeste Emner rykket HELT ned i bunden af forsiden - desværre.
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 20:13
Måske skulle "bumping" af egne annoncer begrænses til et bump om ugen.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 08:48
Lige nu er der 4 køb/salg-indlæg blandt de 10 mest læste indlæg i de sidste 24 timer. Så det kan jo ikke udelukkes, at der blandt brugerne er interesse for disse indlæg.

I øvrigt synes jeg, at det svinger lidt over året: Hvis der ikke er så mange nyheder at diskutere eller nye generelle problemer at løse, kommer køb/salg-indlæggene til at fylde mere.

Så fred med det Smile
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 08:52
I forbindelse med det nye design (som du kan se på www.rec.dk) vil du kunne se at vi har fjernet køb/salg/bytte fra nyeste og populære emner og givet det sin egen tråd.

Desuden har vi i forumseneste markeret alle salgstråde med en indkøbsvogn, så det er tydeligt hvad der er hvad.

Recordere.dk er meget mere end "brugtbørs", men med så mange brugere, er der også mange der ønsker at sælge til hinanden. 
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 10:50
Det nye design ser godt ud iverfal her fra mobilen hvornår er der skifte dag ?
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

Det nye design ser godt ud iverfal her fra mobilen hvornår er der skifte dag ?

Vi knokler lige nu med nogle performance / cache issues, som p.t. er showstoppere. Men vi håber at lancere inden IFA i september.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 15:28
Det ser godt ud Jens.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 16:26
Måske var det bedre at vente til efter IFA, da det vel kan være svært at skulle dække IFA og samtidigt skulle fikse Recordere.dk, hvis uheldet skulle være ude.

Just a thought.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Måske var det bedre at vente til efter IFA, da det vel kan være svært at skulle dække IFA og samtidigt skulle fikse Recordere.dk, hvis uheldet skulle være ude.

Just a thought.

Vores gamle system står stand-by i det tilfælde :-)

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af ojr5896 ojr5896 skrev:

Hvad synes I?

At det er fedt at vi har et levende forum, hvor der også er en aktiv "handelsafdeling".

Det medfører selvfølgelig at handelsindlæggene også kommer i "seneste".

Min indgangsvinkel til forum er forum hovedsiden og ikke "seneste", af den simple årsag at så kan jeg springe de kategorier over der ikke interesserer mig (projektorer og mediacentre er ikke mig, så dem springer jeg bare over).
Du kunne gøre det samme, så var du fri for at se alle køb og salg emnerne....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu