recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projector/lærred demo i trekantsområdet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projector/lærred demo i trekantsområdet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kriller7000dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriller7000dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Projector/lærred demo i trekantsområdet
    Sendt: 19-August-2014 kl. 15:02
Hej

Datteren og jeg har snakket om at skulle have en Projector i stuen. Jeg har aldrig oplevet en Projector i en stue før og leder efter nogen der kunne have lyst til at lave en demo for mig. Jeg bor i Fredericia og kører gerne en lille tur for en fremvisning. Det behøver ikke være det vildeste setup, men BYD gerne ind hvis i har lyst.
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 15:20
Hvis ingen melder sig så ved jeg at HiFi klubben i Horsens har en projektor som jeg er sikker på de gerne vil give en demo af.

Alternativt så har AV connection også et demo lokale. De er godt nok bosat i Aabenraa. eller hvordan det nu staves :)
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriller7000dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 16:38
Godt bud! Men vil gerne have demo uden salgsnak for liige deres produkter. Nogen har de med at nedgøre alt det de ikke selv sælger.
Til top
andmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2007
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 21:27
I HIFI-klubben i Kbh.  på Aaboulevard, var jeg så sent som i dag inde og opleve deres 3 rum med 5.1 og projektor. En budget, mellemklasse og topklasse rum. Der kunne jeg gå rundt uden nogen sælger som forstyrrede :)

Redigeret af andmm - 19-August-2014 kl. 21:29
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 21:46
Hvis I har lyst til at komme en tur til Esbjerg, er I velkomne.
Der køres med en Sony HW50 på et 112 " Grand View Fastramme-lærred i en stue på ca. 23 m2
Bare send en PB, og vi tager den der fra...  :)

Redigeret af Supergris - 19-August-2014 kl. 21:48
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriller7000dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 09:44
Det lyder bare godt.! Måske jeg tager datteren med så. Jeg kontakter dig nærmere:-D
Til top
Kimosabe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Valby
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimosabe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 10:23
For det første skal jeg sige at det sikkert er 110% oprigtigt ment fra kriller7000dk's side. Jeg sætter ikke spørgsmålstegn ved denne bruger specifikt. Men jeg ville dog selv lige være en smule forsigtig med at invitere en bruger med 9 indlæg, som efterspørger "dyrt" udstyr han gerne vil se på adressen.

Jeg siger på ingen måde at det er tilfældet her, tværtimod lyder kriller som en seriøs bruger og er oprettet i 2013. Men i andre tilfælde skal man nok tænke to gange.

Beklager at ligge indlægget her i din tråd kriller, det fik mig bare lige til at tænke..
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 12:56
Come on mand, det et simpelthen for lavt det du har gang i der kimosabe
Til top
Kimosabe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Valby
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimosabe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 13:12
Beklager hvis du har det sådan. Det slog mig bare da jeg læste tråden, og synes ellers jeg prøver at holde mig på et rimeligt niveau, og anklager jo netop ikke trådstarter for at være tyv eller andet. Jeg synes blot det er værd at overveje, når man som de fleste herinde har dyrt HI-FI derhjemme.

Måske er det helt galt tænkt, og så skal jeg beklage at jeg tænkte højt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu