|
Nyt TV til min Waoo boks |
Besvar |
Forfatter | |
TheCrazyGolfer
Super bruger Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-August-2014 kl. 12:08 |
Hejsa
Vi har netop købt et nyt TV, et Samsung ue48hu7505, som vi glæder os til at tage i brug. Vi har i dag en fiberforbindelse hos Waoo 50/50 med dertilhørende TV boks med harddisk optager. Men her hvor jeg kommer i tvivl er: Den eneste måde jeg lige ved at jeg kan tilslutte det, er via TV boksen direkte i TV'ets HDMI stik. Det er jo i sig selv fint nok, men så skal jeg jo desværre bruge boksens menu og fjernbetjening. Jeg ville meget hellere bruge TV'ets fjernbetjening og menusystem. Kan dette lade sig gøre på nogle måder? Mvh Klaus
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da vi brugte tv boks før vi valgte trække coax kabel fra fiberboksen i stedet var det ikke muligt, desværre.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
TheCrazyGolfer
Super bruger Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øv :-(
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |