recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 2* YouSee boks m. harddisk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 2* YouSee boks m. harddisk

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 2* YouSee boks m. harddisk
    Sendt: 05-September-2014 kl. 15:28
Hej med Jer

Fordi jeg ikke længere har abonnement ved YouSee har jeg to Samsung/YouSee bokse i overskud.
Den ene er ca. 1 år gammel (350 Gb HDD)og den anden er ca. 2 år gammel (250 Gb HDD).
Jeg er ret sikker på Harddisk størrelsen men kan ikke finde noget information om det i boksens indstillinger.

Bokse sælges enkeltvis eller samlet, kan afhentes i 8450 Hammel eller sendes for sælgers regning.

Prisidé 800/stk eller 1400 for begge, bud modtages og hvis jeg ikke kan få en pris jeg synes er ok forbeholder jeg mig ret til at forære dem til naboerne Smile

Til top
mikkelsj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 16:09
Byder 1000kr. for begge, plus porto :)
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Point: 796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 16:11
 jeg kunne godt være interesseret i begge to og kan afhente dem også
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 17:13
Hej
lyder fint Flarup, jeg er mest interesseret i  afhentning men den første der rammer 800/1400 plus evt.
fragt får den/dem.

Ellers får den lov at køre nogle dage..

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 17:15
Mikkelsj, mindre end forventet så jeg lader den køre videre
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Point: 796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 17:52
jeg vil gerne give prisen hvis je vil købe dem, skal lige have undersøgt noget først vender tilbage senere i aften
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 18:32
Flarup den er fin, bare sig til hvis du er klar.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af Tanaburs Tanaburs skrev:

kan afhentes i 8450 Hammel eller sendes for sælgers regning. 
Dvs. hvis man ikke gider køre til Hammel betaler du (=sælger) for forsendelse.  Wink

Mvh. JørgenT
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 19:29
;)
Køber betaler forsendelsen tak for det.
Til top
steen m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-September-2004
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 00:00
Jeg vil gerne give 800 + fragt for den med 350 Gb HDD.
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 00:21
Jeg vil gerne give 600 for den anden. Kan sagtens afhente.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 08:52
Steen m, Steffen32, det er noteret og i skivende stund er jeres bud de bedste. 
Jeg lader den køre til kl 12 og poster herefter en opdatering.

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu