|
S: 2* YouSee boks m. harddisk |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2014 kl. 15:28 |
Hej med Jer
Fordi jeg ikke længere har abonnement ved YouSee har jeg to Samsung/YouSee bokse i overskud. Den ene er ca. 1 år gammel (350 Gb HDD)og den anden er ca. 2 år gammel (250 Gb HDD). Jeg er ret sikker på Harddisk størrelsen men kan ikke finde noget information om det i boksens indstillinger. Bokse sælges enkeltvis eller samlet, kan afhentes i 8450 Hammel eller sendes for sælgers regning. Prisidé 800/stk eller 1400 for begge, bud modtages og hvis jeg ikke kan få en pris jeg synes er ok forbeholder jeg mig ret til at forære dem til naboerne ![]() |
|
![]() |
|
mikkelsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 1000kr. for begge, plus porto :)
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
jeg kunne godt være interesseret i begge to og kan afhente dem også
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Hej
lyder fint Flarup, jeg er mest interesseret i afhentning men den første der rammer 800/1400 plus evt. fragt får den/dem. Ellers får den lov at køre nogle dage.. |
|
![]() |
|
Mikkelsj, mindre end forventet så jeg lader den køre videre
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
jeg vil gerne give prisen hvis je vil købe dem, skal lige have undersøgt noget først vender tilbage senere i aften
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Flarup den er fin, bare sig til hvis du er klar.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5379 |
Dvs. hvis man ikke gider køre til Hammel betaler du (=sælger) for forsendelse. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
;)
Køber betaler forsendelsen tak for det.
|
|
![]() |
|
steen m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
Jeg vil gerne give 800 + fragt for den med 350 Gb HDD.
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 772 |
Jeg vil gerne give 600 for den anden. Kan sagtens afhente.
|
|
![]() |
|
Steen m, Steffen32, det er noteret og i skivende stund er jeres bud de bedste.
Jeg lader den køre til kl 12 og poster herefter en opdatering. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |