recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KDL40W605B - Miracast i praksis?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

KDL40W605B - Miracast i praksis?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mathias1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mathias1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: KDL40W605B - Miracast i praksis?
    Sendt: 07-September-2014 kl. 20:50
Hej, jeg overvejer at købe et Sony KDL40W605BAE der er på tilbud i Elgiganten for 2999 kr. fra i morgen. 
Jeg står dog i den situation at tv'ets Miracast funktion relativt ofte skal bruges, såfremt det er pålideligt. 

Jeg vil derfor høre om der er en, eller flere, her på forummet der har en W605B, der kan hjælpe mig med at finde ud af om Miracast er pålidelig og brugbar. 

-På forhånd tak! :)
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 21:50
Har også bestilt ovennævnte tv. Dog har jeg googled at det ikke lige er noget standard vesa ophæng der kan benyttes ?
Hvad er nu det for noget
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2014 kl. 22:47
Købte tv'et i dag.
Miracast fungerer fint. 
Dog er min tablet 1920x1200 og ikke 1920x1080 som tv'et
hvilket giver noget ratio bøvl 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu