|
HJÆLP - Mit Samsung UHD55F9005 tænder automatisk h |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Fessor ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2014 kl. 09:15 |
Jeg må ha hjælp fra jer kloge mennesker.
Når vi slukker vores fladskærm om aftenen, så tænder skærmen automatisk hver anden time hele natten igennem. vi slukker så på fjernbetjeningen, men efter 2 timer så tænder den igen. (indtil jeg slukker på kontakten på væggen) Hvad er det der sender en besked til min fladskærm om at tænde? Jeg har hjemmebiograf tilsluttet, så det er ikke kun billede der kommer, men også fuld lyd. Så vågner man. Der er ingen problemer når vi ser fjernsyn med at den slukker og tænder eller laver andre numre. Mit anlæg ser sådan her ud: Fladskærm: Samsung UHD55F9005 med 2014 OneConnectbox Hjemmebiograf: Samsung F9750W |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej , det lyder ikke sjovt. Har du slået "automatisk opdatering" fra , altså hvor tvèt efter en given tid kigger efter software opdateringer , det kunne være problemet.
MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Fessor ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
Jep, både på skærm og hjemmebiograf er automatisk opdatering slået fra.
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg havde et Samsung som lavede der samme nummer for nogle år siden. Den havde en fejl på printpladen og skulle have noget indmad skiftet.
|
|
![]() |
|
Den gør det med 2 timers mellemrum, kan det så være en fejl i et printkort?
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Umiddelbart vil jeg mene at det er en softwarefejl. Tag en snak med din forhandler. Du har også muligheden for helt at resette dit TV, men så mister du al den information du kan have lagt ind i dit TV (billedindstillinger, wifi, adgangskoder osv.).
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Skærmen har nyeste firmware, så med mindre der er fejl i den. Har dog ikke kunnet finde noget på Google som skulle indikere fejl i firmware.
Min tanke har også være at resette skærmen og så starte forfra, hvis man nu vidste at det ville løse problemet. |
|
![]() |
|
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
Samsung har noget chat-support. Prøv at skriv til dem.
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Hej , kan det være " one connection boxen " der søger efter opdateringer?
MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
Mit Samsung er koblet til en Denon receiver, som også sender til min projektor. Når jeg ser film via projektor, med TV slukket, sender Samsung et signal via ARC, der sender Denon i TV Audio mode.... HVER anden time??
TV'et tænder dog ikke om natten. Vil være meget interesseret i en løsning |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Hvis jeg ikke husker helt galt galt fra da jeg havde et F9005, så tænder kun "Den røde on-lampe", når der søges efter opdateringer. Der kom ikke billede
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Fladskærm og hjemmebiograf er netop forbundet på HDMI (ARC) stikket. Det står der man skal.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |