|
ATV uden billede efter IOS8 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-September-2014 kl. 19:31 |
Efter jeg i dag har opdateret ipads og atv kan jeg kun finde 1 af mine 2 atv til airplay på ipads.
Jeg kan også kun sende lyden og ikke billedet til atv. Álle enhederne er på netværket. Nogen der kender en løsning? |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når jeg vælger AirPlay, så står mine andre enheder længere nede i (rulle)menuen. Først iPad, så ATV(er) og nede under højttalere. Måske det samme gælder hos dig?
|
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
UPS.. Fortæl endelig ikke ude i byen, hvor tumpet jeg har været At jeg ikke opdagede at der skjulte sig muligheder længere ned i menuen.
![]() Tak for hjælpen. |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Ha-ha... Godt løsningen var så simpel! Jeg måtte også lige lede lidt, inden jeg fandt det.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Ja hvor tåbeligt, er det lige, at det skal gemmes i en rullemenu på en 10" skærm?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |