recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogle der kan sige mig om den er god?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogle der kan sige mig om den er god?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KristianRye Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-September-2014
Sted: Haderselv
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KristianRye Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogle der kan sige mig om den er god?
    Sendt: 26-September-2014 kl. 18:18
Hej, har besluttet mig for at købe en projektor så jeg kan spille PS3 på den. 
ville i sige at
http://www.lomax.dk/elektronik/av-udstyr/projektorer/projektorer-462/sony-vpl-dx120-xga-projektor-3111170/
Er en god projektor til det? 
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2014 kl. 08:41
For lav opløsning og ikke 16:9. Som jeg skrev i den anden tråd, tror jeg du skal finde en brugt.
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2014 kl. 08:50
http://www.dba.dk/projektor-sanyo-plv-z5-de/id-1001501195/

Sådan en har jeg selv hafte for en 6 års tid siden. Det er fin projektor der er nem at sætte op. Bare kræv dokumentation (kvitering) på at han har skiftet pære og prøv at prutte den lidt ned.
Til top
KristianRye Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-September-2014
Sted: Haderselv
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KristianRye Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2014 kl. 11:18
Okay, tak, igen 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu