recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DuneX til Mac
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DuneX til Mac

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DuneX til Mac
    Sendt: 28-September-2014 kl. 20:08
Hej

Da vi kun har MAC i huset, er det, mig bekendt, det eneste der kan lave billeder til væggen til Dune HD afspillere, da Zappati og Yadis ikke kører på MAC.

Der blev være ændret noget, de steder hvor det "scraper" fra, så min version virker ikke længere. Der er dog kommet en ny udgave 0.9.2, og den kan jeg slet ikke få til at virke.

Andre der har erfaringer med det eller et alternativ ?

/Christian
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2014 kl. 11:38
Jeg oppe'er lige en gang, da jeg ikke har fået løst problemet.. anyone ?
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2014 kl. 11:55
http://www.mymovies.dk/products/my-movies-for-mac-os-x/spring-2013-beta.aspx

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2014 kl. 12:33
Tak for svar, men mig bekendt understøtter desværre ikke export på mac til Dune. Er det korrekt, jeg synes jeg har prøvet for noget tid siden.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2014 kl. 07:30
det burde det at gøre
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2014 kl. 09:55
Jeg kan exportere til Mede8er og Tvix-format. Desværre ikke Dune, og det ser ifølge der forum heller ikke ud til at det kommer til at ske indenfor nærmeste fremtid.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu