|
sc lx87 ps3 (fat) handshake problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JensJ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-September-2014 kl. 22:07 |
Har lige fået købt mig ovenstående forstærker, alt køre fint, og den har god lyd, men døjer vildt med at få den til at acceptere signalet fra ps3, alt over 1080i går tvet (vt60) i sort og hdmi lampen på pioneeren blinker, kan jeg have overset noget, alle forslag er velkomne
Mvh Jens |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet med andre HDMI kalber? PS3 er MEGET kræsen.
|
|
![]() |
|
JensJ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
Nej, det har jeg ikke, men har kørt gennem min onkyo 805 med de samme kabler, dog er det rutet en anelse anderledes, men ingen skrape knæk osv., og det er kun 0,5m kabel, :-(, men køber et andet forsøget skyld,
|
|
P55vt60y|pioneer Sc Lx87|Kef 5005.2|PS3|Supra Hdmi|WyreWizzard Spellbinder HT kabler|
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Prøv med nyt kabel, det vildt hvor mange kabler der går til uden reelt set er blevet mishandlet, de er ultra skrøbelige... ;)
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Køb det billigste kabel du kan komme i nærheden af. Jeg havde en PS3 som jeg havde købt fint kabel til - nope. Det ville den ikke spise. Men det re-brand'ede fra GameStop var da helt fint.
|
|
![]() |
|
Ok, fandt så løsningen i nat på et tysk forum, hdmi indgang nr 6 er den simple løsning, indgang 1-3 er åbenbart på trykt en eller anden fabriksindstilling ;) nu spiller det bogstaveligt talt
|
|
P55vt60y|pioneer Sc Lx87|Kef 5005.2|PS3|Supra Hdmi|WyreWizzard Spellbinder HT kabler|
|
|
![]() |
|
Men tak for hjælpen :)
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |