recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sc lx87 ps3 (fat) handshake problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

sc lx87 ps3 (fat) handshake problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JensJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: sc lx87 ps3 (fat) handshake problemer
    Sendt: 29-September-2014 kl. 22:07
Har lige fået købt mig ovenstående forstærker, alt køre fint, og den har god lyd, men døjer vildt med at få den til at acceptere signalet fra ps3, alt over 1080i går tvet (vt60) i sort og hdmi lampen på pioneeren blinker, kan jeg have overset noget, alle forslag er velkomne
Mvh
Jens
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 00:43
Har du prøvet med andre HDMI kalber? PS3 er MEGET kræsen.
Til top
JensJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 04:23
Nej, det har jeg ikke, men har kørt gennem min onkyo 805 med de samme kabler, dog er det rutet en anelse anderledes, men ingen skrape knæk osv., og det er kun 0,5m kabel, :-(, men køber et andet forsøget skyld,       
P55vt60y|pioneer Sc Lx87|Kef 5005.2|PS3|Supra Hdmi|WyreWizzard Spellbinder HT kabler|
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 06:54
Prøv med nyt kabel, det vildt hvor mange kabler der går til uden reelt set er blevet mishandlet, de er ultra skrøbelige... ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 07:58
Køb det billigste kabel du kan komme i nærheden af. Jeg havde en PS3 som jeg havde købt fint kabel til - nope. Det ville den ikke spise. Men det re-brand'ede fra GameStop var da helt fint. 
Til top
JensJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 09:32
Ok, fandt så løsningen i nat på et tysk forum, hdmi indgang nr 6 er den simple løsning, indgang 1-3 er åbenbart på trykt en eller anden fabriksindstilling ;) nu spiller det bogstaveligt talt
P55vt60y|pioneer Sc Lx87|Kef 5005.2|PS3|Supra Hdmi|WyreWizzard Spellbinder HT kabler|
Til top
JensJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 09:32
Men tak for hjælpen :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu