recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Et af de billige 4ktv(samsung)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Et af de billige 4ktv(samsung)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Et af de billige 4ktv(samsung)
    Sendt: 06-Oktober-2014 kl. 12:48

Nu har El-giganten det til 7,777 kr.

Jeg er ret fristet. En overgang var der noget om at Netflix 4k ikke virkede, men det gør det nu efter en opdatering.

For en der gerne vil have nyt tv, gerne have 4k, men ikke nødvendigvis er feinschmecker nok til at kunne spotte små kvalitetsforskelle, er det så ikke et rimeligt fornuftigt (4K)TV?

Jeg har set det kort hos en bekendt, men ukalibreret, men bestemt flot  - dog næsten så flot at det så helt unaturligt ud på en eller anden udefinerbar måde - farverne var ikke som man forbinder med Hollywood, men det er jo nok netop kalibreringen vil jeg gætte på.

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE55HU6905XXE/samsung-55-uhd-smart-tv-ue55hu6905

For en ikke-HIFI-nørd, er det så ikke et ok valg? Efter hvad jeg kan se har det de der obligatoriske ting (for mig) såsom HDMI 2.0, Netflix 4k  - er der noget i nabolaget prismæssigt som klart er bedre? Altså til under eller omkring 10k?
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 13:05
TV'et får ret dårlige anmeldelser generelt og må betegnes som en billig model når vi snakker 4K. Jeg ville tage en af de større modeller uden 4K i stedet.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 13:44
Jeg kan anbefale 7505 modellen Smile
Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Point: 435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 16:45
Bilka har også tidligere haft det til 6999kr. Så er måske værd at holde øje der hvis det er.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu