|
Apple tv3, Netflix problem. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 10:48 |
Hej
Har tilsluttet en TV3 boks til mit tv. Alt virker perfekt. Men, når jeg ser film fra Netflix mister den en gang i mellem lyden i ca.½-1 sek. Det kan ske nogle gange i en film andre sker det ikke. Hvis der ses Netflix på andre enheder opstår dette fænomen ikke. Nogen der bringe lys over problemet? |
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
chjeppe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2011 Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv oplevet underlige udfald pga. et dårligt hdmi kabel. Hvordan er tv og atv forbundet. Hvis det bare er hdmi, har du så prøvet et andet kabel?
|
|
![]() |
|
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan det virkelig være HDMIkabel problem? Boksen er forbundet til en Lindy HDMI splitter og derfra til TV. Kablerne er ikke ret lange og i en rimelig kvalitet. Før havde jeg en bærbar tilsluttet på samme måde uden lydudfald.
|
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |