|
IP-adresse på Seas-nve fiber ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 07:41 |
Hejsa
Jeg får snart fiber fra Seas-nve, og jeg har en router fra firmaet som kræver en offentlig ip-adresse.. jeg synes ikke jeg kan finde noget på seas-nve's hjemmeside om hvilken ip-addresse, man får tildelt, hvis man ikke abbonnere på 'fast ip-adresse'. Nogen her i forum, der kan hjælpe med en så enkelt oplysning ? |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er desværre mere og mere almindeligt at udbydeene laver dobbelt NAT og dermed giver dig en privat IP :-( hvis man ringer til supporten skal man virkeligt gå dem på klingen for at få at vide om det er en offentlig eller privat IP. For at få en offentlig IP skal der ofte abonneres på fast IP.
Mvh BS
|
|
![]() |
|
jeps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
Som udgangspunkt giver Waoo/dit_forsynings_selskabsig en offentlig IPv4 adresse.
IPv6 understøttes desværre ikke på "privat abonnementer". Hvis du vil være sikker kan du bestille en fast IP-adresse. Koster vist 10 kroner om måneden, men de kan være givet godt ud. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Jeg har fast (offentlig) ip på min Seas-nve fiber (og Waoo som udbyder). Det kunne jeg bestille, dengang jeg skulle vælge hvilken pakke jeg ville have). |
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
Takker for svarene, som jeg kan se prislisten, så koster det 39 kr./md
for at få fast IP-adresse. Så må nok bare betale ![]() |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |