|
4K tv. netflix 4K, reciever uden 4k |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 14:18 |
Kan man tilslutte et tv via en forstærker med HDMI 1.4 og feks have PS3, AppleTv eller andet tilsvarende tilsluttet, og så afspille 4K fra netflix.? tænker om 4K signalet HEVC først bliver dekodet i tv, og om reciever kan vidersende dette, eller hvordan?
\René |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tilslut PS3/anden enhed direkte til 4K TVet, og seperat lyd til Reciver. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Altså der findes vel ingen bokse, der kan klare 4k endnu, eller har jeg misset noget?
Så jeg går ud fra, at du vil afvikle Netflix 4k fra TV'ets app? For så er der ingen probs. Så sender den bare lyden ud af HDMI ARC til receiveren. Billedet bliver bare behandlet direkte i TV'et. Er det Netflix 4k fra en ekstern afspiller, som jeg ikke kender til, så skal du have en HDMI splitter ind i mellem. Altså en med HDMI 2.0 og HDCP 2.2. Så skal der et kabel fra splitter til TV og fra splitter til receiver. |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Er n00b på området, men kan lyd fra TV'ets HDMI indgange ikke sendes videre via ARC på en anden HDMI indgang? Nikolaj
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |