|
S: SA710 kirsebær - solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HappyFrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2014 kl. 12:11 |
Solgt. Jeg har en System Audio SA 710 i kirsebær jeg ikke har brug for. Den er stort set ubrugt, da jeg skiftede grej kort tid efter køb til andet mærke. Den har dog desværre et par små skrammer da den blev væltet på gulvet. Højttaleren virker dog fortsat fint og kan naturligvis lytteprøves inden køb. Jeg har linket til billederne da de er lavet lidt store for at man kan se ridserne. Der er 4 synlige: 1: På fronten i øvre venstre hjørne, kan ses på billede 1 & 3 2: En dyb ridse oven på i nestre side, kan ses på billede 1 & 3 3: En mindre ridse til højre, ses kun på billede 3. 4: En ridse på højre enhed, ses på billede 1. Frontstoffet er heldigvis intakt, der er brækket en af de 4 kugler af der holder det på plads. Denne ser ud til at kunne udskiftes, jeg har dog ikke søgt på om de kan købes i løs vægt. Den står i Frejlev ved Aalborg, kan den koste 750kr? Jeg mener nyprisen var hele 3500kr - jeg var også rigtig stolt af mig selv, da jeg ridsede den
![]() Redigeret af HappyFrog - 04-November-2014 kl. 19:58 |
|
![]() |
|
HappyFrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Evt. bytte med Squeezebox radio.
|
|
![]() |
|
spursdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
Byder dig gerne en plovmand.
Mvh Jan |
|
![]() |
|
Det er ok, pb sendt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |