|
Wimp - Ikke længere gratis udgave? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
svbg1979 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 11:26 |
For lige knap to år siden annoncerede Wimp, at de ville tilbyde en gratis udgave af deres tjeneste på deres Webudgave, på samme måde som Spotify, Deezer og Rdio. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=8053&zoneid=5
Jeg tilmeldte mig deres tjeneste i slutningen af november 2012 og det fungerede såmænd også fint nok. Jeg har brugt deres gratis tjeneste on/off, men ikke det sidste års tid. For nogle uger siden ville jeg så benytte dem igen, men Wimp oplyser at jeg "Ikke har mere spilletid tilbage". Jeg bliver bedt om at upgradere til deres Premiumabonnement. Kan det passe, at de har droppe gratisudgaven igen? Redigeret af svbg1979 - 22-Oktober-2014 kl. 11:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |