|
Opdate samsung HU7505 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2014 kl. 12:09 |
Har lige opdateret mit samsung HU7505 til nyeste firmware ver. 2171.
Jeg fuldte vejledningen fra samsung som skriver at jeg skal loade nyeste firmware fra deres side og overføre den til et usb-stik og der skal jeg pakke den ud. Derefter skal stik i tv og man skal gå ind i software-opdate,,, Der starter den også op men stopper så og kan ikke komme vidre ?? Den skriver at jeg skal opdatere fra 2160 til 2171 firmeware, så den har set min usb-stik. Efter dette prøvede jeg et andet usb stik med samme resultat ![]() Jeg prøvede så at slukke tvet med usb-stik i og startede det så op igen og wupti, så kom der en tekst øverst oppe i skærmmen hvor tvet spørg om det skal opdatere,,,ja til det og det opdatere og slukker og så er den nye firmware lagt ind ![]() Andre der er nået til det samme eller kan i andre godt få jeres firmware lagt ind på den måde som samsung forskriver ??? |
|
|
|
![]() |
|
oniskaa ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2014 Sted: DK Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg plejer blot at opdatere via tv. Jeg er selv for doven til USB, men er der nogen som ved hvad opdateringen indebærer udover fejlrettelser etc.
|
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
Da jeg førsøgte det, skrev tvet at der ingen ny opdate var ! Men når man går ind på samsungs hjemme side, er der en ny opdate og den måtte jeg så køre ind via usb. Har du det samme tv som jeg (HU7505) ?? Har du tjekket din firmware version er den nyeste (2171) ?? Redigeret af cccd - 30-Oktober-2014 kl. 14:06 |
|
|
|
![]() |
|
oniskaa ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2014 Sted: DK Status: Offline Point: 24 |
Ja jeg har en 55" 7505 og ja jeg kører den nyeste 2171.
|
|
![]() |
|
Mystisk !!
Det kunne jeg ikke få lov til og den eneste forskel på de tv er størrelsen da mit er en 48" Kan du huske hvilken version firmware du kom fra, før din opdate ???
|
|
|
|
![]() |
|
Jeg mener det var noget i retning af 216..... et eller andet... :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |