|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
peter12 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2006 Status: Offline Point: 100 |
![]() Sendt: 21-Juli-2006 kl. 09:03 |
Er der nogen, som kan anbefale et (enkelt-anvendelig) softwareprogram, som gør det muligt at optage den lyd som pc-lydkortet producerer, og få det lagret direkte på harddisken som mp3-fil. Og så gjorde det bestemt ikke noget, at det var et freeware-program.
|
|
Med venlig hilsen
Peter |
|
![]() |
|
1mba ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 653 |
![]() |
Venligst Michael / 1mba
Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF Meget Tilfreds. Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv. |
|
![]() |
|
peter12 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2006 Status: Offline Point: 100 |
![]() |
Tak for svaret. Jeg vil se, om jeg kan finde ud af at bruge det, når jeg kommer fra ferie om 3 uger.
|
|
Med venlig hilsen
Peter |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er et uhyre let anvendeligt program. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
HarddiskOgg er også fint: Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
Fiskeren ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Sad og ledte efter det samme, men jeg kan ikke finde ud af at sætte den til at optage fra lydkortet.
Nogle der kan hjælpe ? :) |
|
Christian
http://ChristianB.dk |
|
![]() |
|
DeeJay ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Ingen af programmerne virker
DeeJay |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |