|
Gives væk - tv møbel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2014 kl. 18:22 |
Jeg skal af med dette tv møbel, og det er gratis så længe man henter selv.
Det er ca. 1.80, den ene side er skuffe og den anden er en låge. |
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor i Danmark befinder det sig?
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
Ja det er jo vigtigt. København S, 2300.
Det glemte jeg lige :P
|
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Kunne godt være interesseret, kan du give mig lidt flere mål
|
|
![]() |
|
180 x 40 x 20
Det er desværre ca. mål da mine flyttefolk har været der og taget det hele inkl. måleredskaber
|
|
![]() |
|
Helt ok... Jeg skal lige hjem og måle efter, men når det først engang i morgen. Så hvis en anden er hurtigere end mig sender du det bare den vej.
|
|
![]() |
|
Tjek
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |