|
V: Seagate HDD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
IrmaN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2014 kl. 21:27 |
Hej alle
Har en Seagate Barracuda 7200.11 harddisk tilovers på 1,5TB. Er det noget der kunne sælges videre, og hvis ja hvad er en fornuftig pris?
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis den kun er lidt brugt, så kan du måske få 150 for den.
Det hænger sammen med at en ny på 2 TB kan erhverves for 560 kr.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
IrmaN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
nå for dælen ..så må jeg bare smide den ud :-)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40608 |
Eller gemme den, en extra HDD kan man jo altid få brug for, det er da ikke en af de små størrelser, de er ikke til så meget. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
God ide! Tak for svaret.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |