|
Kvaliteten af Streaming apps VS Browser Streaming |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mister Mortensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2014 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2014 kl. 12:17 |
Hej alle samme,
Jeg sidder med et mindre (55") UHD fjernsyn, så kvalitet er primus motor. Jeg kunne godt tænke mig at skifte til Streaming, men det er da håbløst hvis jeg mister opløsning. Spørgsmålet er vigtig da vores husbehov rækker til DR, TV2 Play, Viaplay og Netflix. Hvilket vil reducere vores TV udgift med 200kr mine spørgsmål er: Hvor finder man den bedste opløsning's løsning? - Er det via antenens HD kanaler, Streaming i HD via Browser eller Apps Via Airplay. Kan man streame apps i HD? Håber i har lyst til at komme med inputs på forhånd tak Mvh Mr. M |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4074 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Netflix som apps, er den bedste. Og hvad jeg har oplevet dr den næst bedst, viaplay og tv2 er næsten ens synes jeg som apps
|
|
![]() |
|
Mister Mortensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2014 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan er kvaliteten af billedet i forhold til at loade det hele via Airplay frem for pc browser?
Er det det samme billede som bliver vist i apps som i en browser? |
|
Blot en ny post
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |