|
optage streaming |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2014 kl. 17:16 |
Kan jeg optage noget jeg ser på nettet fra ustream og hvis hvorrdan?
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nej men du kan i visse tilfælde "downloade" det. Det kommer helt og holdent an på om det er copyright beskyttet.
der findes udvidelser til chrome og firefox som kan hjælpe med at gemme streams fra eksempelvis youtube. Du kan kigge efter mozilla addons og chrome extensions efter dem. Der findes en hel del. |
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror ikke det er copyright beskyttet. Det er fra et boksestævne hvor jeg gerne ville optage det.
Men nok nemmere bare selv og optage det på mobilen. |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |