recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Telmore play
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Telmore play

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bobberman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bobberman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Telmore play
    Sendt: 12-November-2014 kl. 11:22
Kan man med et Telmore play abonnement se C more og hbo og min bio på et Samsung smart tv? 

Bobber
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2014 kl. 11:49
Jeps, se her; 

PS: Kræver jo selvfølgelig at apps'ne findes på dit tv. 

Redigeret af Jakabov - 12-November-2014 kl. 11:50
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2014 kl. 12:40
C More Play understøttes kun på computer, telefon og tablet. Ingen AirPlay eller Chromecast understøttelse. Så ikke nemt at få op på fladskærmen. Kan lade sig gøre ved at sætte en PC til fladskærmen, men kvaliteten er ikke imponerende.

Der er en HBO Nordic app til visse Samsung Smart TV. Min Bio kender jeg ikke noget til.
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2014 kl. 14:23
Kan man ikke "snyde" C More app'en til at sende til ATV, lige som man f.eks. kan med TV2Play ?

Altså ved at aktivere skærmdeling via AirPlay INDEN man starter app'en op?
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2014 kl. 14:58
Er det ikke skærmdublering, du der taler om, og ikke egentlig AirPlay? 

TV2 Play understøtter jo AirPlay - bare ikke for alle udsendelser pga. noget med rettigheder.

Til top
bobberman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-December-2004
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bobberman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2014 kl. 11:28
Ok... Takker

Bobber
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu