|
Forkert Netflix version på Samsung Smarttv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kongstad126 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-November-2014 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-November-2014 kl. 13:39 |
Hej
Jeg har et Samsung Tv fra i år med smart hub. For ikke så længe blev netflix app'en auto opdateret, hvilket er fint nok, desværre var det mens jeg havde sat Unblock Us til US for Netflix. Resultatet er at jeg nu har en US netflix installeret på min hub, alle filmtitler er på Engelsk uanset om jeg har valgt DK på Unblock US. Hvad værre er, kan vi ikke se alle film på den danske netflix, på nogen film klager den over at filmen ikke kan vises i US, uanset at Unblock er sat til DK. Da Netlfix er en tvangsapp kan jeg ikke blot afinstallere den, jeg tænkte på at køre en fuld reset på TV'et, men jeg vil helst undgår, da det tager en del tid at får det sat op igen som jeg vil have det. Er der nogen måde at tvinge et regionsskifte for appen?
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du med din Tablet eller PC og IKKE med TV, prøvet at logge ind på din konto. Inde under din profil rettes sprog. Eller ring til Netflix. De er nemme at kontakte. Redigeret af bentpetersson - 14-November-2014 kl. 15:23 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv evt. reset af kun SmartHub'en. Måske er det nok?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |