|
Kan man blu-ray afspille region free ntsc? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2014 kl. 12:31 |
Hej
Jeg står med det problem at jeg gerne vil købe en DVD på eBay der er region free men der er NTSC. Jeg er ikke så meget inde i det med formater da jeg normalt købe DK eller UK film men disse findes ikke i europa.. Min blu-ray afspiller er Panasonic BDT-310 og mit TV er Panasonic GT20. Den film det drejer sig om er http://www.ebay.co.uk/itm/Batman-DC-Animated-Series-Volume-3-Three-Complete-DVD-Box-Set-NEW-SEALED-/141392216389?pt=UK_CDsDVDs_DVDs_DVDs_GL&hash=item20eba20145 Håber der er nogle der har et svar. Tak på forhånd. :)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo en R2 disk, så derfor er der ingen problemer der, ligesom det heller ikke ville være det med R0. Der står også at den kan afspilles på alle EU maskiner, og for den sags skyld alle i hele verden R1, 2, 3 og 4. Det er også uhyre nemt at gøre en Panasonic Regionsfri til DVD, det tager få sekunder med en Serviceremote, som jeg vil mene de fleste forhandlere har. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Sandt men jeg har kontaktet forhandleren og han siger der står region 1 på æsken MEN han har testet disken på en EU maskine og det virker uden problemer. Jeg kommer så i tanke om der også er det her NTSC og PAL. Jeg ved at standarden er PAL i EU og NTSC i US men ved ikke om skiver der har NTSC kan afspilles af min blu ray afspiller.
Eftersom han siger det virker på alle EU maskiner så stoler jeg mere eller mindre på det men ville bare være sikker. Skal jeg tænke på NTSC og PAL eller er det lige meget?
Redigeret af MrCeecar - 16-November-2014 kl. 14:09 |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
Det vil ikke give problemer, med det udstyr du har.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Disken er Multiregion, så derfor kan den bruges på en Regionslåst afspiller. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Super! Tusind tak for hjælpen! :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |