recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kalibrering Samsung UE46H7005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kalibrering Samsung UE46H7005

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kalibrering Samsung UE46H7005
    Sendt: 18-November-2014 kl. 16:18
Så fik jeg endeligt kontrolleret min x-rite display3pro og kalibreret mit Samsung UE46H7005
Jeg har kalibreret til BT.1886 REC 709, kilde PC. Jeg har været lidt i tvivl om jeg skulle prøve med 75%/75% men er nået frem til at det ikke behøves. Jeg var lidt i tvivl om jeg overhovedet kunne opnå et resultat jeg var tilfreds med, uden at gå i servicemenuen, da der var ALT for meget blå fra 10% og op til 30%, men det gik. Hvad syntes i om ydelsen på en skærm til 6200,-

Redigeret af janLp - 19-November-2014 kl. 20:59
Til top
charlie1967 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-November-2014
Sted: dk
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér charlie1967 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 08:16
Hey Har os lige købt dette tv... lyder spændene med denne Kalibrering... jeg har forsøgt at finde indstillinger... men kunne ikke fide nogen... vil du dele dine.....

Evt. sende dem på mail...

Mv calle
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 18:02
Hej. Sæt den til film mode. Du får ikke noget ud af at bruge mine settings ...
Til top
CRH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CRH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 12:34
Har absolut ingen forstand på kalibrering... Men vil gerne vide hvor du har fundet det til 6.200,- Big smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu