recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb: Pioneer DVR-720H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb: Pioneer DVR-720H

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
OleJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-December-2003
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb: Pioneer DVR-720H
    Sendt: 20-Juli-2004 kl. 17:53

Jeg fandt lige dette tilbud på cinemagic, jeg tænkte at der måske

var nogen der kunne bruge det til noget :) , det ser da ud til at være et OK tilbud hvis man er flere.

http://www.cinemagic.dk/information.php?&info_id=12

< =text/>

Redigeret af OleJ
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2004 kl. 18:23
Gad vide hvor de har fået ideen fra...  Mon de har fulgt med her på recordere.dk og set den store interesse for JVC og Kiss fælleskøbene?  Men det er da helt fint, kanont!
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2004 kl. 21:55
Det lyder mildt sagt interessant  Jeg havde håbet på noget i den stil. Nu da tilbudet fremgår af deres side kunne vi måske bruge denne tråd til en lidt mere uforpligtende "tilmelding". Selv har jeg nemlig en slags mental smertegrænse ved 7.000 kr. så hvis tilbudet var på 6.999 kr. slog jeg til. Men hvis vi kommer i nærheden af jvc'ens bestillingstal eller måske "bare" 20 - 25 bestillinger, er de sikkert til at snakke med.

For en god ordens skyld nævner jeg lige at jeg IKKE har mailet cinemagic og meldt mig til - endnu
Til top
Iced Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Juli-2004
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2004 kl. 11:41
Findes der mon andre steder hvor de er til at forhandle med som fx jvc, priser er lige høj nok, og kunne man komme ned omkring jvc pris (6700) ville jeg være intereseret.
Til top
Iced Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Juli-2004
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2004 kl. 11:41
ps. hvor mange er intereseret?????
Til top
phb.dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Marts-2004
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2004 kl. 00:27

Jeg er klar hvis min. 10 andre også er..

Til top
Lambert Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2004 kl. 22:02

Jeg er indehaver af Cinemagic og har fuldt med i denne tråd fra starten, men har ikke deltaget i den indtil videre, da jeg helst ikke vil blande mig for meget her på forumet.

Men jeg vil naturligvis gerne svare på de spørgsmål der er stillet. Det skal ikke være nogen hemmelighed at vi fuldt med i fællesindkøbene af JVC, som Thorvald henviser til og har fået inspiration her fra dette udmærkede forum.

I er meget velkomne til at lave en uforpligtigende tilmelding her på forumet, men tilmeldingen hos os er heller ikke 100 % bindende før vi har fundet ud af hvor mange tilmeldinger vi har fået og kan oplyse den endelige pris. De der har tilmeldt sig vil blive bedt om at bekræfte købet i starten af august. Derfor kan de der er interesseret sagtens tilmelde sig hos os og vi vil løbende melde tilbage om hvor mange tilmeldinger vi har fået. Indtil videre har vi fået 3 tilmeldinger. Tilbudet gælder denne måned ud, så det kan stadig nås at skyde papegøjen.

Med venlig hilsen

Henning Lambert Pedersen

Cinemagic

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu