recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Sony tablet z2 32 gb Wifi + cover + 32 gb sd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Sony tablet z2 32 gb Wifi + cover + 32 gb sd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Sony tablet z2 32 gb Wifi + cover + 32 gb sd
    Sendt: 22-November-2014 kl. 20:12
Jeg ønsker at få vurderet en Sony Tablet Z2 32 gb Wifi, hvor der er købt et lækkrt etui med magnetlås. Det er ligesom dem man kan få til Apple's iPad, som kan foldes sammen i en trekant, som fungerer som en stander. Sidst men ikke mindst er der købt et hurtigt SD kort på 32 gb (Sandisk Extreme hvis jeg husker rigtigt) som ikke engang er pakket ud.

Købt for 4 måneder siden. Stort set ikke brugt. Fra Amazon.co.uk.

Sælges fordi:

1) Jeg får den ikke brugt
2) Fordi jeg har brug for en bærbar til mit HD-studie

Hvad vil prisen for sådan en svend være? - er det urealistisk med 3000? Nypris tablet er 3700 i elgiganten. Cover og SD-kort ligger på ca. en plovmand. Man sparer dermed 1200 på mit fejlkøb :)

Byttes gerne til en nyere ultrabook eller anden bærbar i god kvalitet med vægt på under 2 kg.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 13:19
Slet ingen vurderinger? - 100 sidevisninger og ingen respons?

Det var vist en fejl at lave et forsigtigt bud selv :)

Hvad hvis jeg skriver 2000 kroner? - er det urealistisk?
Til top
symbol Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2011
Sted: Næstved
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér symbol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 13:50

2000 er bestemt ikke urealistisk. Har selv overvejet 16gb udgaven som koster 2600 fra ny i computercity. Det er altid svært at vurdere tilbehør, da det er lidt mere personligt og umiddelbart trækker det lidt ned at det er Amazon kontra dansk forhandler, men som 32gb udgave burde 2000 ikke være noget problem.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2014 kl. 12:12
Op

Amazon har ellers den bedste kundeservice jeg har oplevet (derfor den er købt hos dem) så det synes jeg bestemt ikke tæller nedSmile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu