|
Undertekstforsinkelser i Netflix via Chromecast |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jensoest ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 214 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-November-2014 kl. 17:13 |
Jeg oplever en forsinkelse på underteksterne i Netflix, når jeg anvender min Chromecast. Problemet opstod først for et par måneder siden. Forsinkelsen er lille men tilstrækkelig til, at den distraherer. Når jeg ser Netflix via min pc eller min Playstation oplever jeg ikke forsinkelser på underteksterne. Lyd og billede er i alle tilfælde perfekt.
Er der nogen, der oplever samme problem? Og er der eventuelt en løsning på problemet? Jeg har både afsøgt nettet og chattet med Netflix. I den forbindelse har jeg genstartet og reinstalleret snart sagt alt, uden held.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke noget jeg har oplevet, men skal prøve lægge ekstra mærke til om det forekommer hos os.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |