|
Digital lyd problem (YouSee/Philips) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-December-2014 kl. 12:36 |
Jeg bruger YouSee kabel-TV og har et Philips TV 32PFL7695H/12 som (bortset 3,5mm hovedtelefon-tilslutning) kun har digital coax udgang for ekstern forstærker.
Jeg har nu fået mig en forstærker med digital indgang, så jeg kan få bedre lyd og det fungerer fint på samtlige DR's kanaler samt DK4 HD, men på følgende kanaler får jeg ingen lyd fra min digitalt tilsluttede forstærker - kun knitren, hvorimod der stadig er normal lyd i TVet:
Har i to omgange talt med YouSee support for at høre om der var forskel på lydformatet eller kunne være anden årsag, men de er helt uforstående. Blev første gang viderestillet til "Udvidet support", som sendte mig et "YouSee godkent" kabel for at sikre at det ikke var indstråling, men dette kabel gør ingen forskel. Har uden resultat også:
Er der nogen der har forklaring (og evt. løsning) på dette problem. Jens |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |