|
K:3, 5 eller 7 kanals effekt forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-December-2014 kl. 16:41 |
søger 3, 5 eller 7 kanals effekt forstærker
ca 200W i 4 ohm går efter lyd kvalitet ikke hvor høtt den kan spille :) smid en besked og vi tager den der fra .. |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tjek evt. prof-effektforstærkere ud. De har, i de fleste tilfælde en lineær lyd, altså den bedste kvalitet du kan opnå, og er yderst billige sammenlignet med consumer produkter. Eneste minus er at mange modeller har forholdsvis meget blæserstøj. Jeg har selv lige købt 4 XLS Crown XLS 1500 til min bio. De skal presses rigtig meget før blæseren sætter ind. Jeg testede en her i weekenden på mit highend stereo setup, og lyden var knivskarp, og selv om jeg pressede den så meget, at man ikke kunne holde ud at være i stuen (jeg kokkererede i køkkenet) kørte blæseren ikke, de gange jeg var inde og tjekke. Eneste minus, er at der er et noise floor, det er dog så lavt, at det ikke kunne høres medmindre jeg stak øret helt ind i højtalerens diskant enhed.
|
|
![]() |
|
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har muligvis en HK signature 1.3. Ingen problemer, spiller godt og bliver ikke særlig varm.
Jeg overvejer at komme af med den. Tag og læs lidt om den, :) |
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |