recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K:3, 5 eller 7 kanals effekt forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K:3, 5 eller 7 kanals effekt forstærker

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K:3, 5 eller 7 kanals effekt forstærker
    Sendt: 03-December-2014 kl. 16:41
søger 3, 5 eller 7 kanals effekt forstærker

ca 200W i 4 ohm går efter lyd kvalitet ikke hvor høtt den kan spille :)

smid en besked og vi tager den der fra ..
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 18:08
Tjek evt. prof-effektforstærkere ud. De har, i de fleste tilfælde en lineær lyd, altså den bedste kvalitet du kan opnå, og er yderst billige sammenlignet med consumer produkter. Eneste minus er at mange modeller har forholdsvis meget blæserstøj. Jeg har selv lige købt 4 XLS Crown XLS 1500 til min bio. De skal presses rigtig meget før blæseren sætter ind. Jeg testede en her i weekenden på mit highend stereo setup, og lyden var knivskarp, og selv om jeg pressede den så meget, at man ikke kunne holde ud at være i stuen (jeg kokkererede i køkkenet) kørte blæseren ikke, de gange jeg var inde og tjekke. Eneste minus, er at der er et noise floor, det er dog så lavt, at det ikke kunne høres medmindre jeg stak øret helt ind i højtalerens diskant enhed.
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 09:21
Jeg har muligvis en HK signature 1.3. Ingen problemer, spiller godt og bliver ikke særlig varm.
Jeg overvejer at komme af med den. Tag og læs lidt om den, :)
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu