|
Lg tv - digitale kanaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cph ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-December-2014 Sted: København, Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2014 kl. 13:03 |
Hej alle
Jeg sidder og kæmper med min fars LG tv, model 32LK53ON. Han bor på Østerbro i København. Hans udbyder er Yousee. Tvet er indtillet til dansk og jeg har prøvet at nulstille alt. Jeg har fået de digitale kanaler tidligere, men nu kan tvet ikke. Der bliver kun fundet 26 analoge kanaler. Jeg bruger "hurtig indstillingen", men har også prøvet fuld uden held. Netværksidet er 100. Fvekvens står som 143000. Symbolhastighed står som 6875. Modulering står som 64QAM. Hvad er der der galt?
Redigeret af cph - 06-December-2014 kl. 13:19 |
|
vh - Kenneth
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der valgt Digitalt og Kabel TV i søgning.? Det må der vel næsten være, da de nævnte søge parametre ikke anvendes til Analogt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |