recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket format via air-mirror?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket format via air-mirror?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket format via air-mirror?
    Sendt: 06-December-2014 kl. 19:43
Jeg vil gerne have HBO, men er lidt i tvivl om hvordan. Jeg tænker at mine muligheder er begrænset til Iphone/Ipad eller min mini mac som er tilsluttet lyd systemet i stuen.

Men vil jeg ved air mirror via min ipad til Appletv få 5.1 eller vil den sende et 2.0 signal?  
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2590
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 21:53
Du vil opleve en mega dårlig lyd (2.0) og ikke mindst et hakkende og pænt dårligt billede.
Airplay mirror er IKKE tiltænkt streaming tjenester, men er mest til familiefotos og den slags.
Kan IKKE anbefales.
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu