|
Hvilket format via air-mirror? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2014 kl. 19:43 |
Jeg vil gerne have HBO, men er lidt i tvivl om hvordan. Jeg tænker at mine muligheder er begrænset til Iphone/Ipad eller min mini mac som er tilsluttet lyd systemet i stuen.
Men vil jeg ved air mirror via min ipad til Appletv få 5.1 eller vil den sende et 2.0 signal?
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vil opleve en mega dårlig lyd (2.0) og ikke mindst et hakkende og pænt dårligt billede.
Airplay mirror er IKKE tiltænkt streaming tjenester, men er mest til familiefotos og den slags. Kan IKKE anbefales. |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |