|
Media/streaming "launcher" til Mac |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-December-2014 kl. 12:38 |
Hej
Leder efter en launcher/brugerflade/mediacenter software som indgang til streaming af egne rippede film og tv-serier samt streaming fra Netflix, Viaplay, TV2 Play, HBO Nordic og CMore Play. Skal køre fra en Mac Mini, der er sat til TV'et. Har leget lidt med XBMC, men jeg synes ikke, at der rigtig findes en add-on til at starte websider som Netflix, Viaplay osv. Nogen, der kan hjælpe med en idé?
|
|
![]() |
|
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm ville nok anbefale XBMC - Kører selv med det på min Mac Mini og det er fantastisk lækkert.
Mht. start af websider har jeg ikke selv erfaring/behovet men hvad med dette: http://kodi.wiki/view/Add-on:Advanced_Launcher
|
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Ja. XBMC er umiddelbart det oplagte. Men kan ikke få Advanced Launcher til at køre - der er vist noget galt med det add-on. Der findes også en Chrome Launcher, men bl.a. Viaplay kører ikke med Chrome browseren (64-bit). Safari har ingen problemer med nogen af streaming tjenesterne, men kan ikke finde en Launcher til XBMC, der kan klare det.
Elles tak for tippet. |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Nu kører jeg på Windows, men her er der intet galt med advanced launcher, bruger til HBO Nordic og Netflix US, samt til at få den til åbne Netflix app i Windows 8.1.
Kan få den til at åbne hvad det skal være . |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Ok. Kan ikke få den til at fungere med Mac apps. Men har måske ikke helt styr på Advanced Launcher.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Kan desværre ikke hjælpe når det er MAC.
Ved ikke om denne guide kan bruges? http://youtu.be/oVVsEY1gAgk |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |