|
Distribution af antennesignal |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-December-2014 kl. 22:00 |
Hej
Jeg har gang i en større ombygning. Jeg er kommet til antenneánlægget, men hvad skal jeg have? Jeg får tv via Yousee. Jeg skal have to antennestik i stuen, et i køkkenet, et i soveværelset og et på kontoret lige nu. Til foråret skal jeg have i en tilbygning med to rum, men jeg ved ikke hvor mange stik jeg skal have intilbygningen. Hvad havde i gjort? Skal jeg have en forstærker med indbygget splitter, eller skal jeg benytte den fordeler jeg har allerede som har et internet samt to antenne ud. Kører det ene antenneudtag til "hovedfjernsynet" og kører det andet til en forstærker der splitter udstil de resterende tv? På forhånd tak. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak.
Men er vejen frem når jeg skal have 7-9 udtag, at tage det ene udtag fra den fordeler på loftet som hovedkablet går ind i og som har to tv ud og en data ud. Kører det ene udtag til hovedtv'et, og det andet udtag til en forstærker og en fordeler med 8 udtag? Skal forstærkeren have 8 udtag også? |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |