recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B: AKG LSM 50 Studio Monitors
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B: AKG LSM 50 Studio Monitors

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B: AKG LSM 50 Studio Monitors
    Sendt: 13-December-2014 kl. 11:37
Jeg har et sæt AKG LSM 50 Studio monitors som jeg godt kunne tænke mig at bytte til anden lille højtaler. Det er en kopi af Auratones 5C som AKG har lavet under licens. De er passive.

De er meget velholdte, men med skruehuller fra vægbeslag på bagsiden og farven er sort. 

Jeg bruger dem ved mit skrivebord sammen med en 15w tripath amp, som driver dem uden problemer.

De lyder godt og er detaljerede, men personligt mangler jeg lidt dyb bas. Så det jeg leder efter er en lille højtaler med ca. samme bredde (17cm) som kan levere lidt mere bund. Basport skal sidde på fronten grundet placering i hjørne.

Hvis du ligger inde med noget og kunne tænke dig at bytte så smid en besked. En hurtig søgning på google gav info om at et sæt blev solgt på ebay for 157£, så omkring 1000kr klassen i byt er det jeg håber på.

Kan godt være interesseret i aktive højtalere, så kan min lille tripath eventuelt indgå i byttehandlen.

Billedet er ikke mit, men mine er magen til, smider eget billede op hvis nogle er interesserede. 

Redigeret af Psymon - 13-December-2014 kl. 11:39
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu