|
B: AKG LSM 50 Studio Monitors |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2014 kl. 11:37 |
Jeg har et sæt AKG LSM 50 Studio monitors som jeg godt kunne tænke mig at bytte til anden lille højtaler. Det er en kopi af Auratones 5C som AKG har lavet under licens. De er passive.
De er meget velholdte, men med skruehuller fra vægbeslag på bagsiden og farven er sort. Jeg bruger dem ved mit skrivebord sammen med en 15w tripath amp, som driver dem uden problemer. De lyder godt og er detaljerede, men personligt mangler jeg lidt dyb bas. Så det jeg leder efter er en lille højtaler med ca. samme bredde (17cm) som kan levere lidt mere bund. Basport skal sidde på fronten grundet placering i hjørne. Hvis du ligger inde med noget og kunne tænke dig at bytte så smid en besked. En hurtig søgning på google gav info om at et sæt blev solgt på ebay for 157£, så omkring 1000kr klassen i byt er det jeg håber på. Kan godt være interesseret i aktive højtalere, så kan min lille tripath eventuelt indgå i byttehandlen. Billedet er ikke mit, men mine er magen til, smider eget billede op hvis nogle er interesserede. Redigeret af Psymon - 13-December-2014 kl. 11:39 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |