|
Trådløs usb signal? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2014 kl. 23:21 |
|
Jeg roder med at erstatte mit usb kabel imellem min macbook pro og dac/forforstærker.
Jeg har en NAD M51 som jeg bruger som lydkort og har derfor ikke behov for en usb/dac adapter men bare en trådløs løsning så jeg kan sidde enten i sofaen eller ved spisebordet og afspiller musik på mac'en fra browser eller musik program og så agere m51'eren som ekstern lydkort. Så simplet som en trådløs erstatning til usb kablet uden tab selvfølgelig når vi snakker high end grej. Jeg har været ude i sonos, og bluesound løsning men det er for begrænset med deres øko system. Airplay har dårlig lydkvalitet da det konvertere om undervejs. Nogen som har fundet en løsning på denne opgave? |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tror ikke det findes endnu.
Læs her:
Har du testet med Apple?
Jeg kører med Apple losless via Apple TV og herfra digitalt til forstærker.
Efter mange timers test kunne jeg ikke høre forskel på CD og Apple.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
|
Wifi USB hub, er hvad du søger efter, eksempelvis:
http://www.iogear.com/product/GUWIP204/ Klaus Redigeret af KlausDM - 14-December-2014 kl. 09:42 |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
@Klaus
Kan man se DAC på netværket som et drev eller printer?
Ellers kan jeg ikke lige se hvordan det skulle virke.
|
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
|
Airport Express?
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
|
Nej! Dem vi bruger på arbejde skal installeres med en driver på computeren, så optræder de som en USB port der sad direkte i computeren. Vi bruger dem til at installere hardware dongles (til diverse programmer) på virtuelle computere. Klaus |
||
![]() |
||
|
Så blev jeg lidt klogere.
![]() |
||
![]() |
||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
|
Har prøvet med Apple's Airplay, der er bare hørbar forskel imellem det og Sonos eller Bluesound for dens skyld. Men det tyder lidt på det er løsningen imens jeg laver musik lister eller bare skal have noget i baggrunden og så lytte fra Bluesound appen med spille lister. Tak for jeres bud ellers
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |