|
Blockbuster, Firefox til Chromecast - kan man det |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kam15 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 77 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2014 kl. 16:51 |
Hej
Blockbuster anbefaler Firefox-browser - og det kan jeg godt forstå, for jeg kan sgutte få den dersens Viewright installeret til min Crome-browser - men jeg kan godt på min Firefox-browser. Men Chromecast ser så ud til IKKE at kunne modtage signal fra Firefox. Er det virkelig rigtigt ?? /Karsten
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo en CHROMEcast. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Mener der kan installeres et plugin til chrome, der gør det muligt at caste hele skærmen, så kunne du i teorien godt "sende fra" firefox
|
|
![]() |
|
kam15 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 77 |
Nåh ja... Det er da og rigtigt.... Jo helt på samme måde, som jeg ikke kan installere en Chrome-app på min Ipad... Dumt af mig at spørge... Beklager |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |