|
B: Nikon D5200 + 50mm 1.8 Prime til ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
rasmus_bt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-December-2014 kl. 19:22 |
Hej folkens.
Jeg har et Nikon D5200 kamera, som bare samler støv. Jeg vil gerne bytte det til eks.: - Noget Sonos - En Airplay højttaler - En Ipad - En receiver Hvad har I? Info om kamera + prime linse: Navn: Nikon D5200 incl. 18-55mm linse Prime: En NIKKOR 50mm 1.8f Købt: Juli 2013 Garanti: JA Org. emballage på kamera og prime: JA Befinder sig i: 8444 Der medfølger også: - Taske - Ekstra batteri - Diffuser til blitz - Fjernbetjening til trådløs betjening. Standen er som ny og ikke en ridse eller anden slidtage. ![]() |
|
![]() |
|
P.Johansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2013 Sted: Give Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad tænker vi af pris?
|
|
![]() |
|
rasmus_bt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
Jeg tænker mellem 3500-3900 kr.
|
|
![]() |
|
capperdude ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 120 |
bytte med 2 dali concept 6 højttalere og en pioneer vsx-323-k receiver? :)
|
|
![]() |
|
Ellers tak 😊
|
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Jeg kunne være interesseret i 50mm, hvis du ville sælge den alene. Jeg tror ikke, at jeg ejer noget, du kunne være interesseret i at få i bytte. Så har du en tanke om en pris?
vh. Thomas Redigeret af ThomasP - 17-December-2014 kl. 08:01 |
|
![]() |
|
Hej Thomas
Jeg sælger kun samlet. |
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Jeg kunne måske godt være interesseret i at købe kameraet alene (inkl. 18-55 mm), hvad forestiller du dig i pris for det? Så kunne Thomas jo købe prime'n?
|
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Det kunne man godt. Så vil det hedde 900 for prime og 3000 for kameraet + tilbehør.
|
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Så hopper jeg fra. Elgiganten har det til 3799,- hvor jeg får 370,- tilbage af Nikon. Altså i alt kr. 3429,- (dog uden tilbehør, det ved jeg).
|
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Ok
|
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Et nyt 50mm koster 1100-1350 kr inkl porto, afhængig af om det er D eller G model. Så 900 kr + porto for et brugt er jeg nok ikke interesseret i.
Forhåbentlig finder du noget godt at bytte med. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |