|
s: iPad 2 med revnet skærm |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-December-2014 kl. 20:23 |
Kan man få noget for sådan en ? Skal afhentes i 2860
|
|
![]() |
|
hennerik ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: Dk Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor stor osv ?
|
|
![]() |
|
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
Jeg følger også lige med.
|
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
Kan du evt smide et billede op hvor man kan se revnen? Og hvor mange GB er den på? 😊
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Det er en iPad 2 wifi 32 GB. Jeg har ikke lige en lader hjemme men håber det kan ses på billedet hvor den er smadret. Min kæreste har brugt den mindst et halvt år med den smadrede skærm
https://www.dropbox.com/s/b47n4e23ephgkuk/Billede%2020-12-14%2018.34.42.jpg?dl=0 |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Byder 500.- i den stand den er i
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
500 er noteret
|
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
550
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Nu skriver du forresten af "Skal afhentes, du sende ikke med posten hvis det kommer der til?"
Vi byder på den hvornår stopper bud? |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Jeg vil meget gerne ha den afhentet. Primært fordi jeg vil være sikker på køber får hvad han forventer, men også fordi jeg ikke er sikker på det er godt at sende den.
Jeg lukker når den er afhentet ;) |
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
Har du kvittering? , afhenter.
|
|
![]() |
|
Jeg har ikke kvitteringen længere. Der medfølger iPad , lader og smartcover
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |