|
Trådløs router, hvad betyder dette? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2014 kl. 07:57 |
Hej,
Jeg har 60/60 Internet fra Waoo, og af en eller anden årsag har min Tilgin router som jeg fik med her henover natten nulstillet mit password for det trådløse net. Jeg logger så ind på routeren for at ændre min kode igen. Da jeg er ved det, opdager jeg at der er noget der hedder Power level som kun er på 50% (kan sættes op til 75% og 100%) og selve Mode er sat til (up to 130 Mbit/s) det kan ændres til (up to 300 Mbit/s). Har det noget med hastigheden at gøre, eller skal jeg bare lade det være? Hvad betyder de to indstillinger? Jeg mener helt klart, at jeg har set den stå på (up to 300 Mbit/s) før, men jeg ved ikke om det har nogen betydning? Edit:
Redigeret af ladiesman217 - 18-December-2014 kl. 08:00 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |