recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Overvårning i hjemmet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Overvårning i hjemmet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
timzor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér timzor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Overvårning i hjemmet
    Sendt: 21-December-2014 kl. 16:19
Hejsa

Jeg har brug for lidt hjælp:

Jeg overejer at opsætte overvågning udenfor mit hus. Jeg vil sætte 4 kameraer op, som jeg forestiller mig optager, når de registrerer bevægelse i sensoren.

For at jeg ikke skal trække nye netkabler, så skal det køre trådløst. Hvad er løsningen her? Jeg ville gerne, at kameraet tog billeder og smed ned på min NAS, men er det muligt?

Hvad er jeres erfaringer for en god at relativ billig løsning?

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2014 kl. 16:29
De flest nas er klar til video overvågning.   Men hvis du skal have 4 cam på skal der påske købes licenser.

Har kørt det på min qnap som test.   Men fik aldrig lavet et ordenteligt setup, da kamera blev rimlig dyre hvis de skal optage fornuftig video.

Jeg brugte trådløst cam. Om der er kabel eller det er trådløst spiller ingen rolle for nas
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu