|
Overvårning i hjemmet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
timzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2014 kl. 16:19 |
Hejsa
Jeg har brug for lidt hjælp: Jeg overejer at opsætte overvågning udenfor mit hus. Jeg vil sætte 4 kameraer op, som jeg forestiller mig optager, når de registrerer bevægelse i sensoren. For at jeg ikke skal trække nye netkabler, så skal det køre trådløst. Hvad er løsningen her? Jeg ville gerne, at kameraet tog billeder og smed ned på min NAS, men er det muligt? Hvad er jeres erfaringer for en god at relativ billig løsning? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De flest nas er klar til video overvågning. Men hvis du skal have 4 cam på skal der påske købes licenser.
Har kørt det på min qnap som test. Men fik aldrig lavet et ordenteligt setup, da kamera blev rimlig dyre hvis de skal optage fornuftig video. Jeg brugte trådløst cam. Om der er kabel eller det er trådløst spiller ingen rolle for nas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |