|
S: XTZ Sub 99W10.16 High Glossy - Solgt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-December-2014 kl. 17:03 |
XTZ Sub 99W10.16 High Glossy uden ridser mm sælges for 1000.-
Redigeret af kfcofir - 27-December-2014 kl. 10:28 |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Passer profillokation Holbæk?
|
|
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
jepper.. den er god nok
![]() |
|
|
|
![]() |
|
whazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2014 Sted: Aalbor, Danmark Status: Offline Point: 115 |
Jeg er intresseret, skriver lige i morgen efter julens strabasser :-)
Redigeret af whazz - 24-December-2014 kl. 17:44 |
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Jeg skal også bruge sådan en, så hvis Whazz springer fra, henter jeg den. Du kan også starte en hidsig budkrig ;)
|
|
![]() |
|
Mr. Bromberg5 var den første .. og jeg holder prisen
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
Og jeg springer fra pga. afstand til Århus.
|
|
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
|
![]() |
|
Kroq ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 35 |
Jeg er interesseret og kan hente d. 27/12.
|
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Det er fandeme tarveligt. I stedet for at gå efter hvem der først har skrevet en PB (hvorfor gør man det?), burde man gå efter den der har mest brug for den, og det er helt åbenlyst mig. Dårlig stil.
Det' gas. |
|
![]() |
|
Reserveret til Bromberg5
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Solgt..
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Endnu et eksempel på rigtig dårlig stil, i en salgsannonce!!!!!
![]() M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |